بک لینک
نوشته شده توسط : رضا

ویژگی بک لینک ها

با وجود همه ی امتیازاتی که بک لینک ها دارند و مزیت هایی که دارد باز هم نمی توان گفت همه ی بک لینک ها قطعا خوب هستند و حتما موجب افزایش رتبه وب سایت در موتور های جستجو می شوند. برخی از بک لینک ها نه تنها اثرات مفیدی برای وب سایت نخواهد داشت بلکه تاثیرات منفی و مخربی نیز روی آن می گذارد. در این جا به برخی از ویژگی هایی که موجب می شود آن بک لینک بد و مخرب به شمار آید را بیان می کنیم:

گرفتن بک لینک بیش از حد بر روی کلمات کلیدی: درست است که ما دائم توصیه می کنیک بر روی کلمات کلیدی بک لینک گرفته شود اما در این امر نباید زیاده روی کرد زیرا موجب می شود گوگل آن سایت را جریمه کند.

به کار بردن بک لینک ها در صفحات اصلی: در صفحات اصلی و یا صفحه فرود که در معرض دید کاربران است نباید از بک لینک استفاده شود زیرا هدف شما از بک لینک باید افزایش رتبه سایت خود باشد نه تبلیغات و معرفی دیگر سایت ها.

ورود بک لینک از وب سایت های غیر مرتبط با موضوع وب سایت: حتما برای شما پیش آمده است در زمان آنالیز وب سایت با لینک هایی برخورد کنید که شکسته هستند و یا زمانی بر روی کلید واژه ها لینک هایی گذاشته اید که اکنون اعتبار پیش از آن را ندارد و به مشکلاتی مانند خطای 40 مواجه شده اید این بک لینک ها موجب کاهش رتبه وب سایت می شود.

به کار بردن بک لینک سایت های کپی بردار: شما ممکن است از یک وب ساتی که رتبه بالایی دارد بک لینک دریافت کنید اما به دلیل محتوای کپی و نا مناسب آن سایت بعد از مدت اندکی به شدت افت می کند و این باعث میشود سایت شما که از آن بک لینک دریافت کردید به شدت افت خواهید کرد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه بک لینک و تکنیک های موثر برای دریافت آن به صورتی که باعث افزایش رتبه سایت شما شود به وب سایت ما مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: